środa, 13 kwietnia 2011

metamorfoza kemi14

kolejne metamorfozy nadciągają ;]] .. oto metamorfoza kemi14 .. na ogół fajna lalka ;]] ciekawy kolor skóry ... [ więcej pod obrazkami ]


przed : make -up .. fajnie ... trochę niewidoczny , fryzura całkiem zasłania twarz .. ocena 5/10




po : odsłoniłam twarz , skrócona fryzura wygląda bombowo ;]] fajnie , że miałaś dużo kosmetyków ;]]rozjaśniłam te genialne oczy ;]] i jak ?




przed : fajnie .. nie jest najgorzej ;]] jest nawet bardzo dobrze ;]] bardzo ciekawe połączenie ;]] ale masz dziewczyno wielką szafę !! mogłaś się postaraćć ... ocena 7/10


po : w tej szafie było tyle ciuszków !!! i jeszcze ten genialny beret !! ;]] kocham ten strój ;]]


i jak ?>>?

4 komentarze:

  1. Według mnie MASAKRA .!! Te krótkie włosy są ohydne no ale makijaż nie jest zły .A co do stroju na początku nO nie był najlepszy ale potem to już Wgl ;P
    pzd. pazia18

    OdpowiedzUsuń
  2. Te krótkie włosy nie podobają mi się,już o troszkę lepsze były przed..!Wcześniej co przed była ubrana było no nie za bardzo efektownie,ale po no cóż...

    OdpowiedzUsuń
  3. xDD dobrze ze na mnie tak najechałyscie xDD

    ;** cieszę sie ., i holernie mi miło ;* pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń