sobota, 16 kwietnia 2011

Warunki członkostwa uległy zmianie-list od adminów

Wczoraj miałam Wam napisać o tym,ale niestety musiałam wyjść!Każdy na pewno dostał wiadomość od adminów o warunkach członkostwa,które uległy zmianie.Link,który podali nie działa a na dodatek po angielsku!Próbowałam założyć nowy profil i zobaczyłam regulamin,naprawdę się zmienił!!Ale to dlatego,że podczas jakichkolwiek wysyłek trzeba podać wszystkie swoje prawidłowe dane,numery komórek itp.Jeżeli nie będziemy spełniać te kryteria,które oni by wymagali możemy sobie usunąć konto...To nic takiego strasznego,ja też tak na początku myślałam,że może coś płatnego lub będą kontrolować wszystko co się dzieje na okrągło.Ale to po prostu nic takiego i myślę,że nie trzeba się obawiać i usuwać konta :))Jeżeli chcecie możecie poczytać o regulaminie TUTAJ

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz