piątek, 22 kwietnia 2011

Nowa kolekcja , admini wyraźnie się nudzą ~!

Nadeszła nowa kolekcja dla naszego codziennego wyglądu tkz " outfit'ów "

jednak to nie jest jakaś cudowna rewolucja , tylko powiewne ciuszki , hm.. moze nie jest to za idealne , ale cos jest .. " admini nudzą się " jak to napisałam , dlaczego .?? nudzą , się ,, ponieważ mnie to za bardzo nie ruszyło , gdy zobaczyłam puste manekiny .. och zobaczcie sami ;



co my tu widzimy ? puste manekiny z jakimiś dodatkami , wiem ze na razie jeszcze będą układać do tych dodatków stroje , ale kiedy patrzyłam na inne strony outfit"ów wyglądało to sto razy gorzej ...


nie jest to sprawa najgorsza , i nie wzbudza w nas takiego szoku aby powiedzieć " o my.. "
moim zdaniem mogli się bardziej postarać

P.S ,, powinni też zaprojektować i wprowadzić do starplazy fajne berety , takie jak były dawniej , wtedy ludzie kupowali by je !!!

____________
buziaki bloggerzy !! i opserwatorzy ;] Pati11357


1 komentarz:

  1. co do kolekcji to widziałam kilka całkiem niezłych ciuchów ;p nie wiem jeszcze ile będą kosztowały, ale też zobaczyłam ten błąd i naprawdę szkoda mi ich ;/

    OdpowiedzUsuń