czwartek, 24 marca 2011

Bardzo fajny konkurs i liczne nagrody !

Ogłaszam konkurs.
Jeszcze się nie skończył nasz MINI konkurs ale dalej trwa i głosujcie w ankiecie kto ma wygrać.


W tym konkursie co teraz ogłosze będzie do wygrania 8 sd.
Z okazji 21 obserwatorów : ). 
Mój blog się rozrasta i dzięki wam moi drodzy obserwatorzy, jeszcze istnieje.
Konkurs polega poprostu na tym by odgadnąć kto jest na dwóch zdjęciach.
Pomyślcie i napiszcie komentarz z odpowiedzią. Ja widze kto był pierwszy bo mi się wyświetla więc zeroooo oszukiwania ; ).
Więc podam teraz dwa konkursowe zdjęcia:

1.





2.


I jak? Coś świta?
Piszcie w komentarzach. 
Ten kto napisze pierwszy dobrze, dostaje 8 sd!
Oczywiście nie potrzebuje nikogo hasła : ).

3 komentarze:

  1. nie jestem pewna, ale wydaję mi się że na 2 jest Christina Aguilera a na 1 Jessica Simpson. :) jak coś wymysle to napiszę pozdrawiam
    klaudis1010

    OdpowiedzUsuń
  2. Kat Deluna
    Christina Aguilera.
    Tak myśle : ).

    OdpowiedzUsuń
  3. No.Kat deluna i Christina Aguilera.Na 100% :P

    OdpowiedzUsuń