piątek, 1 kwietnia 2011

Czy to błędy czy raczej grasujące złodzieje??

Dzisiaj kompletnie nie mogłam zalogować się na stardoll!!Nie miałam włączonego nawet Caps Lock'a...Wszystko wpisywałam dokładnie i sprawdzałam wiele razy!!Potem na szczęście mogłam się zalogować!!Czy to może kolejny błąd lub włamywacze kąt?!!Nie tylko to jest ta kwestia przypuszczenia o złodziejach,bo będąc na koncie wiele razy sama zostałam wylogowana nie klikając na ikonkę ''Wyloguj'' !! Co jest grane?!Czy znów grasują hakerzy?!!Nidy ale to przenigdy nie podawałam swojego hasła na stardoll i e-mail mam potwierdzony,który również znam tylko ja i admini!!Mam nadzieję,że to był błąd...
Co o tym sądzicie??Czy Wy również macie taki problem?


KILKA ZASAD DO PRZYPOMNIENIA:
1.Nigdy nie podawaj swojego hasła!
2.E-mail lepiej mieć potwierdzony i mieć inne hasło na nim!
3.Jeżeli masz wątpliwości,że ktoś się skrada to zmień hasło a jak będzie to częściej spowodowane napisz do administracji!
4.Jeżeli ktoś Ci ukradł konto a miałaś/eś potwierdzony/a e-mail i na dodatek nikt go nie zna  to go podaj administracji a przyślą Tobie nowe!
5.Złodzieja zgłoś do administracji i pomagaj innym którym skradziono!





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz