poniedziałek, 21 marca 2011

Metamorfoza- SuperDena

Ponieważ SuperDeno nie miałaś żadnych kosmetyków to zmieniłam ci tylko fryzure. : )

Przed metamorfozą: Twarz masz ładną. W każdym razie naturalną.
Usta też mi się podobają.
Ta  fryzura mi się nie podoba, ponieważ jest taka "zwykła".


Po metamorfozie: Ślicznie wyglądasz.
Ta fryzura mi się bardzo podoba. Nie jest dla superstars więc możesz ją założyć : ).

Teraz UBRANIA.
Na początku byłąś ubrana na czarno. Jak na pogrzeb.: P
Spódnica ładna. Dla mnie w tym stroju koszmarem są te ogromne "buciory", że tak się wyraże.



Po metamorfozie: Niby zwyczajnie ale stylowo i nie na czarno : )
Tyle mam do powiedzenia. Mi się podoba : ).

A jak Tobie SuperDeno i wam się podoba? : ).

5 komentarzy:

  1. Bardzo Fajna Metamorfoza ! ;-* : )

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmm.. ;D Metamorfoza twarzy o wiele lepsza,lecz ubrań ma mało i nie za bardzo podobają mi się obie wersje.. ^

    OdpowiedzUsuń
  4. podoba mi sie ta zmiana
    i buty........

    OdpowiedzUsuń
  5. Iwcia1998 ma racje bo mam mało ciuchów ;/ ale ważne że w ogóle jakieś mam ;p i tym się pociesze a metamorfoza udana :)

    OdpowiedzUsuń