wtorek, 22 marca 2011

Metamorfoza missmagda249a - Metamorfoza pokoju.

No to teraz coś innego.
Zrobiłam metamorfoze mieszkania missmagda249a.
Tak jak chciała poszperałam i urządziłam jej pokój na mój wzór.

Przed metamorfozą: Pokój nie jest zły. Tylko nie podobała mi się ta fioletowa ławka.
Jak widze lubisz wróżki : ). Fakt, fajnie się ruszają : P.
Ale bardzo dużo ich miałąś.... Dobra, dobra niech zostaną bo są ładne.
Łóżko? :Hmmm... moim zdaniem, łóżko powinno znajdować się w sypialni a nie salonie.
Ale to twój wybór. Łózko jak to łóżko jest same w sobie super bo się na nim odpoczywa np. od szkoły : P.
Dobra żarty żartami... Dywan: Śliczny! Akurat dywan mi się baaardzo podoba, bez dwóch zdań.
Kotek: Kotek ładny. : ).
 Ten pokój przed metamorfozą oceniam na 4 : ).


Przepraszam że takie małe : (

 Po metamorfozie: No cóż opisywać? Mi się podoba!  

2 komentarze:

  1. nie wiele się różni.:P
    Ale ja bym te wróżki wzięła wszystkie, no najwyżej ze 2 bym zostawiła.:PP

    OdpowiedzUsuń