wtorek, 29 marca 2011

Niedowiarki

To już jest szczyt wszystkiego!!Gdy weszłam na imprezę gdzie sprzedawali ubrania to organizatorka wywalała wszystkch,ponieważ widziała,że nie mają włosów dla ss!!Gdy weszłam na jej profil spytałam się dlaczego to zrobiła ona odpisała,że rzeczy w starbazaar mogą kupować tylko osoby,które posiadają ss i wywala je aby inni którzy posiadają mogli się zainteresować jej ofertą!!Ja jej odpisałam,że ubrania w starbazaar mogą kupywać również osoby,które nie mają ss lecz posiadają przynajmniej 500 starpunktów...Ona się bardzo zdziwiła i mi nie uwierzyła!Już od dawna admini podjęli tę decyzję o kupowaniu ale widocznie prawie nikt tego nie dostrzegł dlatego,że już bardzo wiele osób tak robi!!Założyłam specjalnie konto aby pokazać Wam dowód:
Teraz wierzycie??Można przecież zarobić sd i właśnie ta dana osoba by mogła od Was coś kupić a nie wywalacie!!Jeżeli zobaczycie takie osoby to napiszcie do niej!!Możecie podać link do tego posta aby ta osoba mogła uwierzyć,dzięki powyższemu obrazkowi...Liczę na Was :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz