niedziela, 20 marca 2011

Metamorfoza- Serduszkowa5

Przed metamorfozą: bardzo ładna Medoll. Bardzo podobają mi się rzęsy, w końcu sama je mam ; ]
Usta... hmm... łądne ale są lepsze. Przynajmniej dla mnie : ).
Nos... ładnie, tak zdecydowanie ładnie.
Fryzura... śliczna zawsze mi się podobała więc nie zmieniam zdania co do niej.
 Makijaż.. ładny... ale tak samo jak ustą są łądniejsze makijaże : ).


 Po metamorfozie:  Dla mnie wszystko idealne. Bo ja ją w końcu robiłam.; ]
Co tu opisywać... dla mnie cudoo : P

 A jak wam się podoba i tobie serduszkowa?

Piszcie w komentarzach! : )

8 komentarzy:

  1. Ja również poproszę o metamorfozę;))Jam mi się spodoba to zmienię ;D Mój nick na stardoll to Iwcia1998

    OdpowiedzUsuń
  2. Po metamorfozie ładniejsza ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. ja będę szczera i powiem że wolałam tę medoll przed zmianą-metamorfozą ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja wolę przed:P Ale to temu bo wole tą fryzure co właśnie ma przed:P

    OdpowiedzUsuń
  5. ja wole przed dlatego ze fryzurka jest sliczna no ale po jest ladniejszy kolor ust bo przed to taki za bardzo krwisty.....

    OdpowiedzUsuń
  6. dlatego dałam bo nie chciałam być barbie!!

    OdpowiedzUsuń