wtorek, 29 marca 2011

refleksja

....

macie czasem wrażenie , że cholernie chce wam sie spać ???
JA TEŻ !

....

myślałam , że od moich głupot robi mi się straszny śpioch ... jednak !!!
wynikło to .. z ...... noweeego konkursu !!!
nagroda jest wielkaa ; reklama na blogu ;]]

.............

regulamin :

-zapisują się tylko opserwatorzy !!!
- wykonujecie screena ...z dowolnymi lalkami ....
- " praca " ma być wykonana w starplazie [ przymierzalni ]
* jeśli ktos nie może , to robi ja w swoim apartamencie ....
- macie za screenowac tylko ubranie i dobrac do niego tytuł ... np. Akademikowy szyk itd.
-czas macie do ..... 5.04.2011r.
-pracę wysyłacie na mój e-mail czyli : e w a . k u c i e b a @ w p . p l
-na wszystkie pytania odpowiadam w mojej księdze gosci !!!



zgłoszenie ma wyglądac tak :
np.

zgłaszam się ! mój nick na stardoll to ..........
wyślę ci wiadomość [ data ]


______________
to tyle ...


kisses ; sweete

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz