środa, 23 marca 2011

Metamorfoza- nattka_11

Przed metamorfozą: Fryzura zwyczajna, nie podoba mi się.
Kolor skóry za ciemny dla mnie ale co kto woli. : ).
Usta są ładne, sama je miałam ; >.
Ile kolczyków! Za dużo kolczyków.... Masz je prawie w każdym zakątku twarzy.
Co za dużo to nie zdrowo...: P.
Oczy... Hmm.. Nie są złe ale są lepsze.
 Okulary tego typu nie są w moim guście, a więc jestem na nie co do okularów.

Ocena lalki przed metamorfozą: 3


Po metamorfozie: Bardzo podobają mi się usta.
Makijaż, jak dla mnie jest przeboski. Najwięcej w makijażu podobają mi się te konciki fioletowe.
Fryzura jest ładna. Kolor skóry dalej mi się nie podoba bo nie mogłam zmienić ; >.
Hmm...To chyba na tyle.

Ocena lalki po metamorfozie: 4+ ... Przez tą skóre : P.


A wy co o tym sądzicie?

2 komentarze:

  1. lepiej po metamorfozie wg mnie :P

    OdpowiedzUsuń
  2. po mketamorfozie troche lepiej tylko kolor skory mi sie nie podoba i krztalt ust

    OdpowiedzUsuń