środa, 23 marca 2011

Metamorfoza- alamisia1

Ta metamorfoza jest dla mnie nie typowa, ponieważ według mnie ta lalka po metamorfozie zmieniłą się nie do poznania.


Przed metamorfozą: Ładna fryzura. Za dużo pieprzyków : /.
Oczy ładne tylko dlaczego TAKIE CZARNE?
Usta są genialne- taki szczery uśmiech.
Hmm.. Nie mam nic więcej do powiedzenia : ).


Ocena lalki przed metamorfozą- 4 ; >.





Po metamorfozie: Dla mnie w tej lalce jest wszystko genialne! 
Pierwszy raz ta fryzura mi się podoba! Bo jest na asiamisia1!
Makijaż teraz mi się podoba i oczy też.
Dodałam taki fajny kapelutek i jest jakby to powiedizeć "git".


Ocena lalki po metamorfozie: 6+ !


A dla was która wersja lepsza?
 

2 komentarze:

  1. Przed by również była dobra gdyby nie było tyle pieprzyków,oraz bardziej inny odcień szminki oraz kokardka za wysoko ale do dałoby się w sumie nawet wyostrzyć,po jest o wiele lepiej :)

    OdpowiedzUsuń